Kızlar normalde devlet hastanesi takipliyim ama bir kaç kez özel de kontrole gittim bebeğimin biraz iri ve kafası büyük olduğu söylendi davlet hastanesinde ki doktorum pek açıklayıcı değil ancak ben sorarsam cevaplıyor iki haftadır da bebeğin kilosunu aynı olduğunu söyledi (3200) bende bu bebek hiç kilo almadımı diye özele gitmeye karar verdim cihazları daha iyi oldu için iki ayrı özel doktora çıktım birisi 3550 birisi ise 3800 dedi kilosu için ama 200 gram aşağıya yukarıya yanılma payı olabilir dediler bebeğin gelişimi tamamlanmış ama henüz doğmaz 41 42 haftaya kadar duracak gibi gözüküyor dediler ve ikisinde sezeryan önerdi bebeğin çok fazla durması da iyi değilmiş devlet hastanesinde herhangi bir risk olmayınca sezeryan yapılmıyormuş napıcamı şaşırdım yardımcı olun