Pinarrr56 Kızlar ben 26+1 haftalık hamileyim ve şuan hiç ilaç kullanmıyorum doktorumda bisey demedi normalmi bi ilaç kullananlar varmi
Esra7261 Pinarrr56 hiç biley kullanmayıp sağlıklı besleniyorum vitamin ihtiyacını Yiyeceklerden karşılıyorum desen dahi en azından kan ilacı kullanman lazım
Annesininmucizesi Esra7261 kesinlinlikle haklısın bn şuan kan ilacı kullanıyorum 31+3 üm ve doğuma kadar kullancaksn dedi doktorum
Emsear Tahlil istiyor doktor sonuca göre ilaç veriyor yani bana öyle yaptı. Kalsiyum demir magnezyum hepsini verdi Bi git istersen doktoruna
Pinarrr56 Bende onu düşündüm ablam 8 ayına kadar magnezyum kullandı bana tahlil yapıldı kanım düşük çıktı 12 olması gerekirken 9 şuan ve sadece 2 kere serum taktı ilaç icemedigim için sonra ne değerim yükseldimi yada dustumu diye birdaha bakmadı şubatın 1 inde randevum var gidince sorucam bende