Mia94 ![Kızlar bugun tam 11 haftalık olduk. Normalde fetal dna sonucumuz haftaya çıkıcak ama bugun doktor kontrolumuz vardı. Doktor kız gibi dedi ama sizler ne diyorsunuzz hadi bakalım yorumlarınızı bekliyorum 🙏
sena0104_ Mia94 net erkek diyorum benim ultrason kağıdıyla aynı yatış durus banada burda paylaştığımız herkez erkek dedi ve erkek çıktı sağlıkla gelsin💙👍😇
sena0104_ Mia94 yaaa masallah demekki alakası yokmuş sağlıkla kucağına al💖💙 bende 1 hafta önce verdim fetal dna inşallah sağlıkla gelir sonuçlar
Mia94 sena0104_ sena0104_ cok tesekkur ederim. Saglikla kucaklarimiza aliriz insallah 🙏sizinde sonucunuz iyi gelir hic merak etmeyin 🙏❤️