Kızlar 13haftada Dr %90 kız demişti 20 haftada aynı Dr gittim erkek dedi bacak arası açıktı ve pipisini gösterdi 3 kere kordon degilmi dedim yok dedi bu arada detayliya girmedim dün tekrar aynı Dr gittim 27haftalik hocam cinsiyetimiz erkek degilmi dedim evet erkek dedi ilk muane ettiğimde bacakları acikti ve çıkıntısıni gördüm dedi ama şimdi kapatmış bacaklarını ama yinede ben kapatamasina rağmen görebiliyorum az da olsa dedi %100 erkek bebek alışverişini yapabilirsin ded i ilk 13haftada kız dediği için nedense bir inanamıyorum özel hastane bu arada dünde ozellile sordum Dr ilk muane de bacakları acikti gördüm ben dedi şimdi kapatmiz kesin erkek dedi niye bı türlü tatmin olamıyorum 20 haftaliken 3kere bana pipiyide göstermişti kordon değil demi demiştim yok dedi siz olsanız alışveriş yaparmisiniz