Kişisel fikrim egzersiz yürüyüş spor bunların faydalı olduğu şey vücudun esnek hale gelmesi ve dogum esnasında relax olabilmek, çünkü ancak kendi vücudumuzu rahat bıraktığımızda, saldığımızda vucud kendi görevini yapabiliyor. Eger gergin olursak kasılıyor anne, o yuzden kişisel hayatında sporcu olmasa da anne adayı vucudunu esnetmeyi rahatlatmayı öğrenmeli, yoksa zaten hamileyken spor yapmak kas yapmak yanlış diye biliyorum yani karın kası mesela çalışılmasın deniyor, ama rahatlama esneme egzersizleri muhakkak yapılmalı hiçbir zaman da geç değil yapmak için, ben yabancıların eğitici videolarını izliyorum aslında yasak olan hiçbir şey yok, sadece karnımızı sıkıştırmadan karnımıza bebeğe alan açarak hareketler yapılmalı ama ülkemizde herkes ay sen hamilesinnnnn dur dur diyor anlamıyorum cidden. Bebek içeride korunuyor zaten tehlikenin bilincinde vücudu tembelleştirerek nasıl doğum yapalım, sezaryen bile olsak farketmez vucud dinç olmalı bencr, ayrıca ben egzersizlerdedin çabuk yorulan da biriyim ama hamile egzersizlerini yavaş yavaş azar azar yapıyorum masaj topu aldım minik bir şey avucumun ve ayağımın altında yuvarlıyorum akupunktur etkisi yapıyor biraz uyuşmalara iyi geldi