Selam kızlar, ben dün doğum yaptım tecrübe olması için anlatmak istiyorum. Salı günü doktor randevumda suyumun azaldığını bebeğimin boynunda çift kordon olduğunu öğrendim doktorum normal istediğim için çift kordonlarda normal doğurabileceğimi söyledi suyum gelirse kanamam olursa benek hareketleri azalırsa hemen gel dedi Salı akşamı ve çarşamba sabahı iç çamaşırımda akıntı gibi su gördüm emin olmadım iki seferde acaba akıntı mı diye sonra çarşamba öğlen yeniden gelince artık eşime hadi gidelim de bir baktıralım dedim suyum geliyormuş bebeğimin suyu çok azalmış düzenli sancım yoktu suniye başladım 17 saat sancı çektim ki sancılarım düzenli ve 110 civarıydı genelde suniyle aynı anda sancılarım azalsın diye serum vuruyorlardı çünkü sancılar doğum sancısı bebeği yoruyorlar ama 1cm açıklıktan ileri gidemedik bebeğim 1 milim aşağı inemedi zaten kordonunun kısa kalıcağı ihtimali vardı ama ben normal doğum çok istiyorum diye deneyelim demiştik perşembe sabahı doktorum gelince sezeryana alalım artık dedi açıkçası dünya başıma yıkıldı ameliyathanede spinal anestezi için iğne yapılmaya çalıştıklarında kaçmaya çalıştım ama ameliyat ekibi anestezisyenler o kadar samimi sıcak kanlılardı ki ikna etttiler ki doktor genel yapalım demesine rağmen kaçmaya çalışıyordum en sonunda yattım masaya ameliyat sırasında biraz bastırdılar bebek çok yukardaydı kordondan dolayı onun dışında hiçbirşey hissetmedim yani hissettim ama kesildiğimi hissetmedim mesela acı hissetmedim bebeğim su yutmuş biraz doğunca direk ağlamadı suyu vs çıkartması zaman aldı en sonunda ağladı ve dünya benim için değişti açıkçası dikişlerim atıldıktan sonra 2 saat içersinde acı başlıyor sonuçta bu bir ameliyat acı olması çok normal ama düzenli ağrı kesici yapılıyor doğum yapalı 1 gün oldu 5kilo verdim ağrılarım çok büyük oranda geçti ve bebeğim küveze vs girmedi evet doğumdan önceki gibi değilim ama normalde dönerim yakında bol bol kahve bitter çikolata ve su tükettim ve canım çok yanmasına rağmen yürüdüm bol bol canım açıyor demedim çünkü yatarkende canım yanıyordu ve bebeğimle kendim ilgilenmek istiyordum ve herkesin dediği ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk ağrıların geçicek oldu ve öylede oldu çok korktuğum sezeryan sürecim böyle oldu sormak istediğiniz birşey varsa cevaplamak isterim umarım hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alır büyütürüz 😊