
Kızlar adetim gecikti idrar testinde çift çizgi çıktı. Bugünde kadın doğuma gittim. Kesenin küçük oldugunu söyledi. Adetim 9-10 gün gecikti. Boş gebelik olabilir dedi. Bugün kanımı aldı pazartesi yenileyecegini söyledi. Kasık ağrın oluyo mu dedi, evet dedim boş gebelik ihtimalini arttirdin dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?