ideemirel Ocak anneleri hazırlıklara başladınız mı acaba 😊 benim ikinci çocuğum olduğu için beşik vs. Her şey var. Kıyafet hiç yoktu kıyafet aldım. 1 3 ay ve 3 6 ay aldım. Siz neler yaptınız
Teacherr ideemirel benim de ikinci olucak o yüzdden kıyafet alıyorum bende. Şubat başı ortası gibi beklıyoruz. 0-3,3-6 aldım genel olarak yaz için 6-9 aldım kıyafetleri bir beden büyük almak iyi oluyor bebekler cabuk büyüyor ekime kadar giyiliyor artık yazlıklar malum
Melosum34 ideemirel kaç haftalıksiniz acaba 24 haftalığım ben sezeryan olacağım Ocak olacak sanırım ben daha bişey almadim
Ebbruc ideemirel eksiklerimiz tamam, haftaya kontrolden sonra yavaş yavaş yıkama , ütüleme işine başlicam inşallah 🙏🏻 serklajlıyım, sezeryan olacak muhtemelen ocağın ilk haftası olacak doğum ❤️
ideemirel Teacherr bende 0 3 aldım ilk kızım haziranda doğmuştu sadece atletle gecirmistik 0 3 aylık dönemi 😄 bunda 8 tane 1 3 ay zibin 4 tanede 3 6 zibin aldım acaba 1 3 ay çok mu aldım diyorum kendime 2 tane de tulum aldım 1 3 ay
58Vildan Bebeğim olacak nasipse. Daha çocuk istemediğim için herşeyi satıp dağıtmıştım sıfırdan ilk çocuk gibi hazırlıklara başladım yavaş yavaş şuan beşik emzik biberon süt sağma mochi vs kaldı kanala çok yakın bebeğim baş aşağı erken doğum riski olabilir dedi doktor 28 haftalığız iki haftaya deterjan alıp çantamızı hazırlayacağım
Melosum34 ideemirel aaa ocakga denk geliyorum o zaman ama cinsiyet belli değil daha ondan dolayı bişey alamadim
ftmaErn Benimde canım2. Gebeliğim ama arada baya var 9yaş kadar ama oğlumvar nasip olursa kızım olucak bebek arabasını çok olduğu için başkasına vermiştik bebek arabası aldık kıyafette tulum 5.6 tane aldık 03 aylık 5li hastane çıkışı 3 tane aldım battaniyeleri oğlumdan çok var almadık iki tane müslim aldık kış çok lazım olmaz diye bebek çantası otomatik sallanan ana kucağı babynes aldık bi beşik kaldı oğlumdan zıbınlar duruyordu almadım hiç geri kalan kıyafetleride büyüdükçe alırım diye düşünüyorum mevsime göre
ftmaErn ideemirel benimde oğlum hazirandaydı zıbınla büyüdü ama bu kış olduğu için bnde neyden ne kadar alsam bilemedim bide aradan 9 sene geçince gördüğüm beğendiğim oldukça alıyorum azar azar şimdi 3.6 alırım bi kaç tanede yeter heralde
Teacherr ideemirel ayy benim de ilk oğlum 30 mayısta doğmuştu hep zıbın giyinmişti bu kış bebeği olduğu için masraflı oldu😅
Bercestee ideemirel neler aldınız ya. Ben de başlasam mı bilemedim. Bendeki bu tereddüt beni bile öldürecek😅😅 bizim de sezaryen bakalım ne zamana gün verecek
ideemirel ftmaErn 8 tane 1 3 ay zibin cok mu acaba herkes 3 6 al diyor yenidogdufu zaman çok büyük olmaz mı zaten
Melosum34 ideemirel özelde erkek dediler 2.gittigimde kordonmus dedi bacaklar kapalı sırtı dönük başından beri 🥲devlet kıza benzettim ama bacak saniyelik açıldı net değil dedi
ideemirel Bercestee zibin aldım 1 3 ay 8 tane 3 6 ay 4 zibin aldım. Kızımdan kalma altlar vardı onu almadım pek. Tulum aldım 2 tanesi hastane çıkışı için 2 tane de 1 3 ay evde giymeye. Bu şekilde aldım ama çok mu bilemedim 🫠
Teacherr ideemirel ben on tane aldım 0-3 ay olanları. İlk Bebeğim iriydi ona rağmen kalıbı iyiyse aldığınız markaların olur üç ay giyer. Mesrla hm kalıpları cok kücük onun 0-3 ay bedeni ile kitikate in bir değil