Tuba-M55 Doktor bey e katılıyorum ve tüm bebeği yoğun bakımda olan annelere sabır yavrularına da tez zamanda şifa diliyorum 🙏 içinizi ferah tutun. Her yoğun bakımdaki bebek boşuna kalmıyor.
efelinamoms Tuba-M55 doktor beye hem katılıyor hemde katılmıyorum gördükleri usulsuzlukleri bizler gibi kendileride şikayet etmeleri gerekiyor ben kurtuldum ben çürük elma değilim diyip işin içinden sıyrılmalarını doğru bulmuyorum
Tuba-M55 efelinamoms doktor bey ın o hastanelerde çalışmadığını varsayıyorum. Kaldı ki söz konusu hastanelerde bile bu durumu bizlerle beraber öğrenen bir çok sağlıkçı vardır eminim ki
efelinamoms Tuba-M55 Elbette mümkün ama yinede aralarındaki sorunlu problemli durumları göz ardı etmemeleri gerekiyor kaldıki artık kimseye güvenemiyoruz o yapmamıştır diyemiyoruz malesef 🤦🏻♀️