Tubabdullah Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim ateşim düşmüyo hastaneye gittim serumla biraz düştü şimdi yine yüksek bebeğe zarar verir mi? Gebelikten önce de ateşim oluyordu ne yapacam 😢😢😢