Ben 37+3 aslında 36 bitti ama yorum yapmak istiyorum 😅 iki gündür göbeğim indi ama mide rahatsızlıkları bitmedi. Hani göbek inince rahatlıyodu mide kim uydurdu bunu bana söyleyebilir mi???? Doktorum çatı yapcak mı bilmiyom demedi bir şey pazartesi randevum var alttan muane olcak kanala girdi mi bebek diye ama çatıya da bakar mı bilmiyorum