Kızlar bebeğimin odası için ikeadan dolap düşünüyorum iki kapılı içine de askılık yer ve üç tane falan çekmece yaptırmayı düşünüyorum ikeaya gidip tasarlayabiliyorsunuz. Sizce yeterli mi? Şifonyer de gerekli mi çok kararsız kaldım sizler nereden aldınız
Tam oda yapmayacağım zaten sadece dolap düşünüyorum bizim yanımızda yatacağı için bir süre gerek duymadım herşeyi eksiksiz yapmaya açıkçası