Birminnakannesi ins guzel haberler alirsin😊 bende persembe gidicem tekrar.bi kac cm acilma varsa suni sanci vericekmis😭 bi gelisme olsun diyorum bi yandan. Bi uandan da olmasin suni hic istemiyordum 😭 bakalim belkide persembe yatis yapmadan geri doneriz.