Bugün 5+0 da keseyi gördük 9.45 mm bebekte göründü 3.20 mm miş 3 gün önce hafif açık kahverengi akıntım başlamıştı ama kesiliyor arada azıcık geliyor agrı sızı yok çok şükür doktor akıntı iyi degil dedi günde 3 defa progestan verdi akıntı yaşayıp geçen var mı?