Minyonannecik bitanecim inşallah senin de öyle olur benim 4 gündür kahve rengi kanamam vardı kırmızıya döndü eyvaaah dedim gitti. Dün yakınımda ki hastaneye gittim iyilerdi bi sorun yoktu çok panik olmuştum bugün kendi doktoruma gittiğim de bunun normal olduğunu sonuçta uzun zamandır hormonların değiştiğini aslında normalde senin gibi pembe kırmızı gelip kahve rengine dönermiş benim tam tersi oldu ama sağlıklılardı. Korkma senin de suan olması gereken kahve rengi ye dönebilir içeride kalan kanlarımla onlar dilerim senin de öyledir. Doktorunu hep bilgilendir.