Mrvecooban Herkese merhabalar yakın zamanda medilife Beylikdüzü’nde doğum yapan var mı aramızda çıkan haberler malum 1 ay kaldı doğumuma çok tedirginim 😢
Tugceeayo Mrvecooban mümkünse böyle adı çıkan hastanelere bile bile götürmeyin derim iş bi zamandan sonra kendi doktorunuzda kalmıyor yoğun bakım hemşiresi doktoru vs bence daha kapsamlı bir hastane bakın
Busra01nil Mrvecooban kızlae 37 haftalık oldum nere geçebilirim kii bende beylikdüzü medilife gidiyorum
Ygmr01 Mrvecooban Busra01nil Nazan_Sarenaz67 Biraz uzak kalabilir ama belki düşünmek istersiniz güneşli erdem hastanesinde doğum yaptım. 2 ay oldu. 16bin ya da 18bin ödedik. Tam hatırlayamadım fiyatını ama 18bini geçmedi. Sezeryanla dogum yaptım. Çok ilgililerdi. Ebe olsun hemşireler olsun hepsi ilgiliydi. Çözüm odaklılardı. Ben çok zorlandım ama hepsi bana moral vermek için ellerinden geleni yaptı
Nazan_Sarenaz67 Bende medilife Beylikdüzü’ne gidiyordum hastane arayışı içindeyim 33 haftalık hamileyim
asumanyilmaz Merhabalar ben de 2023 Aralık’ta medilife da doğum yapmıştım, doktorum Ali beydi çok memnundum ikinciye hamile kaldım yine oraya gidiyordum doktorum yine Ali bey ne yapacağımı bilmiyorum ben de oysa ki dogumumdan da memnun kalmıştım
Melo_34 asumanyilmaz Bende Ali beyin hastasıydım. Perşembe günü kontrolüm vardı 10 gün sonra doğumum var fakat boşlukta kaldık. Büyük bir ihtimalle İstinye Üniversitesi liv hospital Bahçeşehir kampüsüne gideceğim. Bu olaylardan sonra devlet hastanesine bile güvenim kalmadı artık. Çünkü Beylikdüzü devlet hastanesini arıyorum hiç bir şekilde randevu vermiyor ilgi yok denilecek kadar.. artık hakkımızda hayırlısı diyorum . Ama doktorumdan çok memnundum çok ilgiliydi gece gündüz arayabiliyordum
Busra01nil minikinsan buldum Beykent üniversitesi hastanesine gidicem 28ine randevu verdi doktor asistanı dedi ilk boşlukta alıcam hastane aşırı ilgiliydi bilemiyorum artık fazlada şansım yok zaten başka da yer yok çaresizlik deneme yanılma hakkımda yok
Sev_cem1 minikinsan merhaba ben ilk kızımda Hatice hocaya gıdıyordum çok memnun kaldım adımı 2. Gebeliğime ve 39 haftadayız yarım randevu muz var çok ıyı birisi bu civarda hastane ve doktor olarak önerebilirim Hatice hocayı
minikinsan Busra01nil Bende Hatice hocayı tercih ettim herkes çok fazla memnun kalmış inşallah hakkımızda hayırlısı olur hangimiz ilk gidersek birbirimizi bilgilendirelim
Busra01nil minikinsan beni çağırırlarsa inşallah hemen haber ederim sizi hatice hocadan memnun olanlar var bi arkadaşım ebe ve birlikte çalışmış git çok iyi biri dedi bende bilmiyorum tedirginim artık yanılma düzeltme payımda yok inşallah anlaşırız 🥹🥹🙏🏻🙏🏻
Busra01nil minikinsan ben beykent üniversitesinden mezunum indirim yapacaklarını söylediler Doğum ücretinde de muayenede de keşke ilk başta gitseydim hatice hocaha 37+1im normal doğum gözüktüğü için şuanlık bekliyordum ilk gebeliğim 🥹 peki sizin
minikinsan Busra01nil İnşallah sağlıkla kucağına alırsın 🥹 benim gebelik kolestazım var bu yüzden 38. Haftada doğum olması gerektiğini söylemişti mediliftaki doktorum ama tabiki Hatice hocanın yorumu ne olur bilmiyorum bana sezaryan olması gerektiğini söyledi büyük ihtimal öyle olur bu kolestazdan dolayı