
Kızlar testi yaptıgımda hani kırmızlık damlattıgımızda direk dagılaraj gıdıyor ya diğer tarafa dagılırken o ikinci cızgının cıkması gereken yeri es gecti , orası direk beyaz cizgi kalarak gitti , sonra cok hafif cizgi gorunuyordu , adet gunu yaptım negatıfti simdi cok cok hafıf, ha birde kuruma cizgisi sanıcaktoö ama daha kurumadanda hafif gorunuyordu, papatya cayı içtim maydanoz suyu içtim , ilk gun 2 gundur gelmedi , arada su gibi akıntı , bazende sümükğmsü gelıyor