Arkadaşlar ben düşük yaptım kesem düşmüş ama içeride parça kaldımı diye cumartesi beta vereceğim çok kanamam var regl kanı gibide değil baya damar kanı gibi ağrım yok sancım yok ama bir huzursuzluk var vajinal muayeneden korkuyorum yani bu elimde olan birşey değil tedavi görmem gerekiyor genel olarak fobim diş vs ilk kanımı çok geç aldırdım birsürü şey yaşamama rağmen psikolojik tedavi görcem kadın doğumcumda tavsiye etti siz neler yaşamıştınız artık parça gelmiyor ama pıhtılı kan geliyor ne kdar süre devam ediyor içerde parça kalıp kalmadığınınnasıl anlamıştınız betanın sıfırlanması yeterlimi