newmommmyy2 Kızlar bulantıdan hastaneye yatan ya da bu sebeple yatan tanıdığı olanlar durumunuz nasıldı doktor yatış verdiğinde neye göre verdi yatış vermesi için ne olması gerekiyor yazın lütfen
BabyPelargos newmommmyy2 aynen geçmeyen bulantı kusma ve yemek yiyemiyorsanız hatta su bile içemiyorsanız bol vitaminli serum alıyorsunuz sonra turp gibi çıkıyorsunuz hiç korkmayın :)
lidyaa30 newmommmyy2 yatis hic yapmadilar sadece serum verdiler serum bitince ciakrdilar hep ama dun rahim kasilmasindan yatisimi verdiler bebegim sıkıstıgı icin icerde bulantidan hoc yatis verdiklerini duymamistim
newmommmyy2 Melosum34 haftaiçi kendi başıma hastaneye gidemiyorum eşimde izin alıp götüremiyor akşam gelince acile gidip serum yaptırıyorum anca eğer bu halde yatış verirlerse kesin zar zorda olsa gideyim haftaiçi bigün ama vermezlerse çok zorlanıcam napıcam bilmiyorum
Melosum34 newmommmyy2 İstanbul da isen Bağcılar bulantidan dolayı yatırıp poşet poşet serum takıyor ve rahatlatıyor gercekten
BabyPelargos newmommmyy2 hastanede kalmak gerekiyorsa kalın. Çünkü kendinizin toparlanması lazım, bebeğe de yararlı olmak için yemek yemek lazım. Hiç sıkmayın canınızı kendiniz ve bebeğiniz için doğru olan buysa kalın. Hem de dinlenirsiniz :)
newmommmyy2 Melosum34 BabyPelargos lidyaa30 Fundaaaa46 sağolun hepinize çok teşekkür ederim hanımlar gitmeye çalışıcam inşallah sağolun tekrar fikirleriniz için
Hayalimsin newmommmyy2 teyzem 1 hafta serumla beslendi o çok agir gecirdi hamileligi erimisti bisey yiyemiyor herseyde kokuyordu kilo kaybi oldu diye yatis yapildi sanirim
Baby_B newmommmyy2 ben 8 haftalikken yattim 4 gun,goztepe hastanesinde devletin Asiri bulanti kusma var demistim Tahlil yapip sonucuna bakip yatirdilar Enfeksiyon vardi kanda Ve hiperemezis tanisi koymuslardi