mrvcl9 Kızlar aydın da efeler belediyesinin kreşi var kayıt yaptırıyorsun ama öğrenci alımı kura yöntemiyle oluyormuş çok mu yığılma oluyo da kura yapıyorlar gönderen var mı belediyenin kreşlerine memnun musunuz