4 ay önce orada doğum yaptım doktorum erol beydi ona sonsuz güveniyorum bebeğim prematüre olduğu için yoğunbakıma aldılar ve by cıkan haberlerde yogunbakımla bebegimle ilgineip bize bilgi veren hemşirenin adını gördüm şok içerisindeyim çok iligli çok iyi görünüyordu baya memnun kalmıştık bebeğimi çok şükür ki sağsalim aldım ama şimdi adını görünce kanım dondu allahım korumuş nası olanilir aklım almıyor