Fbasturk Arkadaşlar kızım 35+6 da doğdu ciğerlerinde su birikmesi oldu sezeryan doğum olduğundan, kuvozde şimdi 10-14 gün durucak mis, sizden önce dua sonrada öneriler ve güzel moraller bekliyorum yarın hastaneden benim çıkisim verilecek, süt sagip getircez ona, Onu burada bırakıp eve gitmek zor geliyor 😥😥😥
bulutunannesi33 Fbasturk cnm allahm sag saglm evınıze gtmeyıde nasıp etsn hep brlkte 🤲 sımdı dınlen bolca uyu bol su tuket rezene anason kımyon kaynat ıc dere otu ye bnlar sut yapar bolca sutun olsn ınsalah kı bebegıne can olsn 🤲🤲