miyopmom Esranur98 benimde oyleydi artik pes ettim su an 41+1 olduk yapmadigim sey kalmadi yarin kontrolum var en gec pazartesi kendileri baslaticak dogumu
Wg12 dlrbdrd Benim Doktor hiç bekleyelim falan demiyo ya İlk gebeliğim 1 hafta ileriden gidiyormuş iri dedi O yüzden 38 39 un ustune çkamayz dedi
Zeynep6095 Wg12 benim de aynu bugun gtcem 37+5 de üç buçuğa yakındı şmdi 38+5 olduk inşallah çok kilo almamştır doktor 4 olmadan bizde başlatablrz dedi bakalm ne dicek bugün inşallah fazla kilo almamştr da kendi sancım belirtim gelirde öyle giderim
dlrbdrd Wg12 Hıı ama sizin bebeğiniz iriymiş benimki minyon bir bebek karın çevresi de 2 hafta geriden geliyor o yüzden bekleyebildiğimiz kadar bekleriz dedi