Rumeysa_01 Kızlar normalde bu haftalarda iştah açılır ama benim canım bişey istemiyor hamileliğimin başından beri çok şükür bulantım kusmam.da olmadı aklımda soru işareti kaldı normal mi bu haftada iştahsızlık 🙁
Gokturkmom_ Rumeysa_01 İlk haftalarda çok normal bi durum ,ileriki haftalarda düzeliyor meraklanmayın☺️🙇🏻♀️