ZehraMazak Merhaba arkadaşlar, ilk gebeliğim ve 31.haftadayım. Hastane çantamı hazırlıyorum. Aralık’ta doğum olacak. Doğumda bebek için hemşireye ne vermem gerekiyor?
KurabiyeninAnnesi123 ZehraMazak bez hastane çkışı isterseniz ek battaniye vere bilirsiniz ilk dogumum araligin 23 ünde olmuştu bez hastane çkışı ek battaniye vermiştik hastane çkışının icindeki battaniyesi ince oldgu icin annemin yaptigi battaniyeyi de verdik giydirip iki battaniyeye sarıp getirdiler