Merhaba kızlar kendime Ovülasyon test sipariş verdim yarına elimde olur ama adetim biteli 4 gün olmuş oluyor gecikmiş mi oluyorum sizce ? Birde anlamadığım bir konu var ilk defa kullanacağım yumurtlama olunca silik çizgi catlama olunca koyu çizgi mi oluyor