Annelikyolu nst de sancı durumuna bakılıyor sonra da alttan ultrasonla rahim ağzı ölçülüp 25 cm altındaysa kısa kabul edilip Heran açılabilir diyordu, 20 cm civarı çıkmıştı benim ki, parmak ucu kadar açılmam vardı, normal doğum da benim için riskli olduğundan sezeryana aldı