Rumem Kan sulandırıcı iğne kullanan varmı ne için kullanıyorsunuz ben yaklaşık 1 ay önce covid olmuştum şuanda iyileştim ama doktorum kan sulandırıcı başladı bugün 35 haftalığım
Aysunnn_ Rumem benim hıptılaşma vardı diye ilk günden beri kullanıyorum şuan 34+4 haftalığım halen kullanıyorum sizin de herhangi bi hastalığınız mı var yoksa sadece covidden dolayı mı
Cansu-2600 Rumem Benim kan pıhtılaşmasi olduğu için kullandım hamileliğin başında başladık şuan doğuma az kaldı bıraktık
Rumem Aysunnn_ yok bi hastalığım yok şuana kadarda hiç kullanmadım covid olduktan sonra bi türlü toparlanamadım
Aysunnn_ Rumem covidden dolayı böyle bişey yapılıyor mu bilmiyorum açıkçası doktorlar bizden daha iyi bilir tabi ama şu son yaşananlardan sonra ne doktor ne hastanelere güvenimiz kalmadı