Kızlar merhabaa ben 36+1 haftalık hamileyim dün geceden beridir sağ göğüs kafesim çok kötü ağrıyor öksürünce veya gülünce normal oturunca çok ağrıyor dayanamıyor hal alıyorum acaba bu durum normal mi yoksa acil doktora gitmem gerekiyormu ilk gebeliğim olduğu için normal olan şeyleri bilmiyorum sizde de oluyor mu aramızda bu ağrı yaşayan oldu mu napmam lazım