Aybegum_ Kızlar 32. Haftamdayım bacaklarım çok ağrıyor bebiş baskı yaptığı için mi acaba? Sizde de oldu mu veya oluyor mu?
rumisam Aybegum_ 36+2 bacak bel ağrısı agrilastikca artıyor maalesef masaj biraz rahatlatıyor onun dışında çok ayakta durmamaya çalış yorma kendini çaresi yok doğunca geçecek galiba
M_glsm Aybegum_ ikinci gebeligim bu suan 35+3 haftaligiz gebeligimin basindan beri agri var hic gecmedi kasiklarimda hep agriyo🥺 ama her sey normal yani