dorugun_annesi1 buradaki hiçbir bebekle kıyaslamayın derim ben. Genetik faktör çok önemli. Benim bebeğim 32 de 2150 çıktı doktorum 2 hafta geri dedi. O hafta dikkat ettim 34 de 2600 çıktı. Doktorumun cihazı değişti 35 te 2300 çıktı başka doktora gittim 2600 çıktı. 36 yı farklı doktor ile devam ettirdim 2900 dedi normal dedi. Bu hafta 37+4 te kendi doktorumda 3250 çıktı geçen hafta 2300 ölçtünüz dedim cihaz farkındandır dedi. Asla güvenmiyorum kilo konusunda. Hedefim hep 2500 ü görmekti önemli olan emme refleksi. Arkadaşımın boyu 1.75 eşi 1.85 kendisi 4,5 kilo 57 cm doğurdu. Onunkiyle benimki aynı olamaz. Eşim 1.5 kilo ben 2 kilo doğmuşum mesela. Sağlıklı olsun önemli olan bu 🌸