Aselinannesi74 İlk hamileliğimde çok yaşadım sonra hafif bel fıtığı oldum yıllarca çektim ağrısını ama ameliyat olacak kadar değildi çok şükür. Ama onda hiç oturmuyordum hep iş yapıp çok yoruluyordum. Bunda da başladı 20. Haftamda bel ağrısı ama ilkindeki gibi değil.