Canlar protein kaçağı var mı diye bakılacakmış. Elime bir bidon tutuşturdular. Sabah ilk idrarla doldurmaya başlamam lazımmış. Sormak istediğim direk bidona yapamam bir kaba yapıp içine döksem olur mu ama öyle de bakteri felan da girmez mi ona da bakıyorlar mı yoksa sadece protein için mi bakıyorlar