Merhabalar kızlar bir şey danışmak istiyorum size benim adetim perşembe günüydü geçti erken gebelik testleri hep pozitif çıktı 3 gündür kasık gibi karın ağrısı gibi bir agrım var cumartesi kan testi vericem pozitif olursa 7 haftada doktor gitmeyi düşünüyorum çünkü ilk gebeliğimde erken gittim kalp atışını duyamadık 7 haftaya beklemek çok zor gelmişti şimdi acele etmek istemiyorum ama ağrım beni korkutuyor bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı fikrinize ihtiyacım