artikboyle 21+4 de perinatolojiye gittim tansiyon biraz yüksek çıktı bir hafta izle sabah akşam dedi sonra kan sonucu için haftaya gel dedi. Ama iyi olsan da olmasan da 1 ay sonra tekrar gel dedi neden demiş olabilir sizce korkmalı mıyım
Mavi_rella artikboyle canım ben düşüklerimden dolayı perinatolojiye gidiyorum. O kadar çok herşeye bakıyorlar ki anlatamam en ufak bişeyde hastaneden çıkamadığıö zamanı biliyorum sadexe senin ve bebeğinin sağlığı için emin ol. Önemli bişey olduğunda sana diyorlar zaten. Ama onlar tedbir amaçlı herşeyi isteyebilir sen sadece stres yapma ❤️❤️
artikboyle Mavi_rella Allah razı olsun rahatladım biraz inşallah öyle bi şeydir çünkü kalbinde falan bi şey yok dedi yani olumsuz bi şey demedi ama yine de insan endişeleniyor🥲