beyzakaman öksürüğe pekmez tereyağı çok iyi geliyor bende 36. haftada hasta olmuştum doktor hastalık öksürük falan doğumu tetikleyebilir dedi çabuk iyileşmeye bak dedi 37 de doğum yapmıştım o yüzden dikkat etmelisiniz bol bol vitamin içeren şeyler tüketin dinlenin