Nadidezkaymak Hanımlar merhaba 7 haftalık hamileyim kahverengi lekelenmeler oluyo ara sıra neden yapar nasıl geçer bileniniz var mı
Nisadmr2306 Nadidezkaymak korkmanı gerektirecek birşey yok aslında normalmiş yani bana öyle demişlerdi, içim rahat etsin diyosan hastaneye git tabiki 😊
Almilam Nadidezkaymak daha yeni canım tutunma lekesidir o korkmana gerek yok ama yine de bir doktoruna görün için rahat etsin
Nadidezkaymak Nisadmr2306 teşekkür ederim dün kontrolum vardı normal herşey dedi doktor ama korkuyo insan yine de
Sabrszanne3535 Nadidezkaymak benimde kahverengi akintim vardı doktorum progestan verdi vajinadan kullaniyorum akintim gecti tabi doktorunz daha iyi bilor
Sonsuzluk Tabiki doktorunuz daha iyi bilir ama kahve rengi lekelenmede genellikle progestan veriyo doktorlar bana öle yapmıştı doktorum
Nisadmr2306 Sonsuzluk 11+4 haftalık hamileyim, cumartesi kanamam oldu pembeydi rengi arkadaşlarım bana da o hapı söylediler vermesi gerekiyodu diye bana da vermedi
Bes Cnm bende dün post açtım,3 gündür benden de geliyor 6 dayım bende,progestan verdi günde 3 kez yani sen dr una danış derim herşey bir tehlike sonucta
BurcuSiratas Nadidezkaymak büyük ihtimalle normaldir ama benim öyle olduğunda rahmimde açıklık ve kanamam vardı. Bence riske atma doktora görünmediysen görün canım
Ceremayel Nadidezkaymak Erken haftalarda kahverengi lekelenmeler olabiliyor. Ama yine de doktorunuzla görüşmelisiniz. Ayrıca uzan ayaklarını yüksekte tut. Bu dönemde daha az hareket et bol bol uzan😉
Kekmez Nadidezkaymak yani sık sık tekrarlayan birşeyse beraberinde bel ağrısı sırt ağrısı kasık ağrısıda var ise ciddi bir durum olabilir mutlaka hekiminize başvurun burada önemli değil diyen insanlar çoğu doktora gittikten sonra önemli olup olmadığına karar veriyor benim 6. Haftamdı ve kahverengi lekelenmem oldu eşim doktor olduğu için ona söyledim ilk haftalarda devamlı bir akıntı değilse problem olmayacağını söyledi daha sonra 12. Haftamda bir bel ağrım oldu ve hemen ardından iki damla şeklinde kahverengi akıntım geldi eşim hastaneye götürdü beni kadın doğum uzmanı baktı ve önemli değil fakat bir hafta düşük riski olabilir dedi cinsel ilişkiye bir hafta ara verin ve ağır kaldırma dedi sonuç olarak şuan 13+1 deyim bebeğim sağlıklı umarım yararlı olmuşumdur çok geçmiş olsun
Nadidezkaymak Kekmez teşekkür ederim çok yardımcı oldu devamlı gelen bişi değil dinlendiğim zamanda geciyo dediğiniz gibi olabilir devam ederse doktoruma görüneceğim tekrar sağolun
Ardilan Nadidezkaymak 8 haftalıkken bende de olmuştu doktora gittim progestan verdi bir haftada geçti 13. Haftada tekrar oldu hatta bu sefer afedersiniz çamur gibi akiyordu ıdrarimi yaparken. Yine progestan kullandim iki hafta sürdü sonra geçti ultrasonda doktor baktığında bebeğin yakınında olmadığı için tehlike yok demisti rahim ağzına yakın bölgeden oluyordu akinti. Endişe etmeyin kırmızı olmadığı sürece kahverengi akinti sıkıntı yaratmıyormuş.