Tazeanne74 Anneler bebisler kaç haftalık oldu. 3lü tarama yaptırdınız mi.Benim devlet hastanesindeki doktorum istemedi.
sevvaltpr Tazeanne74 bebiş 15 haftalık olucak 2 li taramayı yaptırmadım ama 4 lüyü yaptırmayı düşünüyorum doktorum 3 den hiç bahsetmedi
Merve-metin Tazeanne74 22+1 bugün detaylı ultrason var 2li tarama testi temiz çıkınca diğer testleri yaptırmadım ben doktorumda istemedi
ipekatac_21 20+1 deyiz ikiliye girdim ama üçlü olmadım gerek duymadık 2 hafta sonra detaylıya gideceğiz heyecan varr 🥹
Tazeanne74 ipekatac_21 şuan 17 haftadayiz 1ay sonra ayrıntılı ultrason çektirip gel dedi.Saglicakla gelsin bebeğiniz..❤️🤍
Tazeanne74 sevvaltpr 2li ben yaptırdım iyi dedi doktorum sonucu.Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😘
aslaninannesi7 Tazeanne74 25 haftalık olduk bugün 🙏 İkili tarama ve detaylı ultrasona girdim her ikisinde de doktorum şükürler olsun bir sorun görmedi. Rabbime şükürler olsun çok güzel gidiyor herşey 😍🙏