Sibelydlz4060 5 haftalık hamileyim diş eti enfeksiyonum vardi kulak ve bogaza vurdu crp 8 çıktı antibiyotik kullanmıyorum dahiliye doktoru çok yüksek olmadığını söyledi 10 plana kadar kullanma dedi özel diş hekimim de tavsiye etmiyoruz dedi böyle olan var mı
newmommmyy2 Sibelydlz4060 benimde geçen 7 çıktı çok yüksek olmadığı için bişey demedi doktorum bu değerlerde sıkıntı yok bencede kendimde laborantım
sweetmom_ Sibelydlz4060 benim 6 çıktı doktorum bir şey olmaz dedi. Ama beslenmene dikkat et ve diş temizliğine daha fazla özen göster dedi. Gebelikten önce 2 tane diş apsem vardı ama gebelik için tedavi olduğumdan dişlerimi ertelemek zorunda kaldım doğumdan sonraya kaldı.
Sibelydlz4060 newmommmyy2 teşekkür ederim başka bir diş hekimi hemen hap yazalım dedi ama ben şuanda kullanma taraftarı değilim umarım düşer
Tugba_turk46 newmommmyy2 ya ben geçen doktora gittim crp değerime bakdılar sonucum 12 çıktı sizce nasıl ben doktora soramadım sonucumu
newmommmyy2 Tugba_turk46 genelde 10un üstünü doktora göstermekte fayda var enfeksiyon neyden kaynaklı ona bakmak lazım onada doktor karar verir ancak geçmiş olsun 🙏🏼
Goktug16 Tugba_turk46 benimde sağlık ocağında crp 12 çıkmıştı kadin doğuma sordum gebelikte biraz yüksek çıkabilir 15 e kadar normal dedi bugün bana sormustum
Sibelydlz4060 newmommmyy2 yarın kadın doğum kontrolüm var kendimde hastanede çalışıyorum pazartesi veririm tekrar düşer inşallah
esrac352 Benimkide 6+5 hamileligim 2 haftadır geçmeyen üst solunum hastalığım var antibiyotik vermediler ilaçsız atlatican dediler kötüleştim acile gittik crp 95 cikti antibiyotik iğne verdiler sabah akşam vurunuyorum.korkuyorumda bisey olmaz inşallah
Sibelydlz4060 esrac352 umarım benimki de ilerlemez hastanede çalışıyorum sık sık kan verip takıpte kalıcm 15 i felan geçerse mecbur hafif doz da olsun kullanıncam