Fts3333 Kızlar 35 haftaya girmek üzereyim ve sabah kahvaltısından sonra yoğun bi baş ağrısı ve halsizlikle başbaşayım çok kötü oluyorum hemen uyuyorum böyle olan nedenini bilen var mı🥹
sumerveyilmaz Fts3333 Merhaba,bende 32.haftaya girdim şu son 2gündür sabahları dediğiniz gibi bi baş ağrısı giriyor kafama öküz oturuyor sankibirde yorgunluk vallahi anlam veremedim.2.gebeliğim ilkinde hiç böle şeyler yoktu normal mi acaba
Fts3333 sumerveyilmaz bende ilkinde hiç böle olmadım gül gibi geçtiydi ama bunda bittim yaşlandımmı naptım anlamadım bildiğim tek şey artık kaldıramıyorum çok kötü hissediyorum 🥺