hakkah24 3-6 ay arası bepanthol derma yoğun nemlendirici bakım kremi kullandım. Ufak ufak çatlama başladı sonra bıraktım biooil e geçtim. O kadar çok çatladı ki anlatamam ve çatlaklar şu an kaşınıyo ben kaşıdıkça yara oluyo yara olunca da canım yanıyo kaşırken. Yani ne yaparsanız yapın çatlağın önüne geçemiyorsunuz ben şahsen genetik olduğunu ve kiloyla alakalı olduğunu düşünüyorum 🤔