Rizelii Kızlar 33+5 bugğn kontrole gittim 3200 kilosu dedi çok değil mi sizce bebeğim erkek bi tuhaf oldum kilosuna
Betusmsr Rizelii Doktorunuzun yorumu ne oldu o sifi yönlendirmiştir Bizde dün 25 e girdik 33 cm 930 Gr bana çok geldi doktorum gayet iyi dedi sanırım bir hafta öndeyiz
asennaa Rizelii maşallah, 38+2de 3290 ile doğum yaptım. Gebelik şekerniz yoksa tontik bi bebiş geliyor
RiRi22 Benm 34. Haftasında gittim 2560 ti sizde gebelik şekeri varmı. Yoksa tombik bebek geliyordur ☺️
Asi_07 Rizelii kilosu 38 ve üstü bebek kilosu gibi 2 200 felanda yanlışlıkla mı dedi acaba bilemedim ama öyleyse çok iyi maşallah diyelim nazar değmesin 🧿🧿
Cihangir_ Rizelii 34+ de 3300 dedı doktor erkek bebek ama ben bebeği beslenen ürünler yıyorum doktorum diyet verdı çok iri dedı sekerım yok takip edıyoruz tatlıyı meyveyı kes dedi