Benim eşim kendisi istiyorsan girerim dedi ama ben kaldıramayacağını düşündüğümden istemiyorum doğum anında yanımda olmasını. Erkekler bu konu da psikolojik olarak kadınlar kadar güçlü değil zannımca. Doğum anında o halimizi görüp dayanamayabilir, midesi kaldırmayabilir, bayılabilir. Bu gibi durumlarda kaynaklı ben dışarda beklemesi gerektiğini söyledim. Evet ne kadar zorluk yaşadığımızı görecek o da ortak olacak yaşadığımız acıya ama eşim hamileliğim sürecinde her zaman desteğini gösterdi şuana kadar ki yaşadığım tüm zorlu anlarda yanımdaydı. Doğumun ne kadar zor bir şey olduğunun farkında ve doğumdan sonra da desteğini esirgemeyeceğinden şüphem yok. Dışarda beni ve bebeğimizi beklemesi daha uygun geliyor bana.