Melliisaa Dün akşam üstü 5te gördüm biraz kustu onu gördüm ama gece hatta sabaha karşı da kusmuş çok kötü kokuyor yanağı gıdığı fazlalıktandır diyemicem üşüttüğünü nasıl anlarım
Melliisaa Merve_31 sabaha karsı olanı görmedim ama sabaha karşı kustugu çarşafı ıslaktı dün gördüğüm sade sütlü ya kesiklik yoktu heralde benim kızım hıc kurmaz kustugunu görünce şok olup dırek yan çeviri dm ona da o yüzden dıkkat edemedım