Kızlar 5+5 haftalık hamileyim Salı günü kese ve yolk kesesini gördük çok şükür haftaya cuma kalp atışı için çağırdı doktor inşallah duymak nasip olur Bu mübarek cuma gününde Rabbim tüm isteyenlere bu duyguyu tattırsın inşallah 🤲🏼 sorum şu iki gündür ara ara sol kasığımda hafif ağrı ve batma oluyor bu normal mi tecrübeli anneler yazar mısınız lütfen endişeleniyorum da 🥹