BUSRAMSAMETM Ben biraz stokcuyumdur kızımda da molfix kullandım çok memnun kaldım 1 numara aldım 1 adet 2 numara 3 adet aldım şuanda Migros indirim var acaba 2 numara mu alsam 3 e mi geçsem bilemedim