ipekatac_21 Kızlar günaydın 20+1 deyim 2 gün öncesine kadar uzandığımda ya da bişey yediğimde bebeğimin kıpırtılarını minik de olsa hissediyordum ancak 2 gündür hissetmiyorum ve paniklemeye başladım normal mi sizce olur mu böyle bişey ya
MiracAlpinveUmutunAnnesi ipekatac_21 Ayni şeyi 20 haftalikken bende yaşadım. 2 gün hiç hareket etmedi. Doktora gittim 24.haftadan sonra böyle birsey olursa tehlikeli dedi. Çikolata yiyin vişneli meyve suyu için uzanın.
ipekatac_21 MiracAlpinveUmutunAnnesi çok teşekkür ederim ya gerçekten ilk gebeliğim bide ister istemez tedirgin oluyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi ipekatac_21 Dediklerimi deneyin bakalım ufakta olsa hareket eder. Etmiyorsa yine de doktora görünün ne olur ne olmaz aklınızda soru işareti kalmaz