anonimuye Eceeeeemmm bende kiwi tekli aldm uygun fiyatlı oldugu için gratis indirimindn almıstım oraya bakabilirsin
0680 Bende kiwi almayı düşünüyorum çevremde kullanan var ama tekli alan tekli al çiftli alan çiftli al diyor sizce nasıl almalıyız tavsiye olarak tekli mi çiftli mi.
Mlsaa99 0680 bana da aynısını soyluyorlar bir gogusu sağarken digerinden akiyormus ondan oyle diyorlarmis
0680 Eceeeeemmm Tekli alıp bebek birini emerken diğerini sağabiliriz belkide. Kim neyi kullanırsa onu al diyor işte benim de kafam çok karışmıştı ama tekli alacağım büyük ihtimalle