Nazlicgo Pazartesi günü kan verdim beta 5,55 çıktı bu sabah yine kan vericektim sabaha karşı ağrılarıma uyandım kanamam başlamış yani bildiğiniz adet kanaması karnım belim aşırı ağrıyor neden böyle oldu başına gelen var mı kimyasal olabilir mi
xEndless Nazlicgo Tekrardan kan verip anlayabilirsiniz bunu değer düşmüşse kimyasaldır zaten, ama kanamaya rağmen değer yükseliyorsa orda dış gebelik ihtimali de vardır bugun muhakkak tekrar kan verip öğrenin geçmiş olsun 💐
Elif-ada- Nazlicgo Benimde öyle olmuştu malesef adete 3 gun kala 5.8 çıktı adet günü 2gun sonra sabah kanamam oldu tekrar verdim 5.2 iki çıktı kimyasaldi
Melike1001 Nazlicgo direk doktora gidip baktırın büyük ihtimalle vajinal ultrasonla bakacaktır ama üzgünüm galba kimyasal gebelik
Melike1001 Nazlicgo bende 512 ile öğrenmiştim sonra bir iki takip etmiştim bir hafta sonra önce lekelenme sonra adet kanaması na döndü maalesef betam düşmeye başlamıştı ki kanama ile düştü