Mrv0651 Kızlar 28.haftada karnımın sol tarafında ayak olduğunu düşünüyorum dayıyor orası sertleşiyor canımı yakıyor. Bu haftalarda normal mi oluyor muydu sizde de ters giden bi durum mu var ilk hamileliğim de acaba erken mi doğmaya çalışıyor ki dedim
Mrv0651 ayssss1 Ay çok teşekkür ederim iki gündür endişeleniyordum peki kasıkların agrimasi da normal mi o tekme attıkça
Newmomdml Bol bol tekme yiyeceksin bu haftalarda 😁 hareket ettikce karnini sev onunla konus o dönüp duracak iceride zaten. Bi gun elini hissedersin bi gun ayagini normal yani, saglikla kucagina almak nasip olsun insallah 🥰😍
ayssss1 Mrv0651 normal canım endişelenecek birşey olduğunu düşünmüyorum tabi en iyisini doktorun bilir
Esra_nurr Mrv0651 öyle büyük bi ağrı değil sadece ayağını itince bi gerilme oluyor çok sürmüyor zaten 3 5 sn de çekiyor